LiNNS ORD

Godkväll!

Ja, jag kanske ska uppdatera lite om vad som händer i mitt liv.
Första dagen i skolan var jätterolig, årskus 2 o 3 kom inte förens dagen efter.
och DÅ kom min panikångest igång, jag har ngn form av folkfobi,
vet inte om man kan kalla det för dt. men jag har svårt när det är
mycket människor i olika situationer. Jag får panik och vet inte vart jag ska
ta vägen. Och då kan jag inte plugga.
Idag ringde mamma mig i skolan och jag mådde inte alls bra.
 
Då fick min UNDERBARA mamma en ide' att jag kanske kunde börja
på skövde praktiska ist, en annan skola där dom har som mål
att inte vara så många elever. Dom är ung tio stycken i varje klass.
ung 160 st på hela skolan. Hon ringde runt nästan hela dagen och nu har hon fixat in mig där.

Ska bli riktigt skönt att kunna fokusera på pluggandet utan att vara orolig.
I den skolan praktisera r man3 dagar och plugga 2.
Men man läser fortf lika många ämnen.
Jag ska gå samma linje, vård och omsorg där med.

Som tack köpte jag och pappa blommor till mamma.
Hon är helt fantastisk,

I morgon bär det av till LISEBERG med mamma pappa
min bror m fam. där ska vi träffa syster zara med fam :)
Dom ska bo hos oss typ en vecka, riktigt mysigt.
Jobbigt att ha sin syster så långt ifrån sig.
För hon har alltid varit ett stort stöd för mig.
Och en av mina förebilder.

Ne, nu ska jag mysa lite med mamma och pappa sen sova :)

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Inte är jag fantastisk,jag är din mamma som bara vill att du ska ha de bra..De är du som är fantastisk som kämpar på hela tiden de skulle vara du som fick blommorna.Jag älskar dig.pus

2009-08-21 @ 20:24:47
Postat av: Anna-Karin

Lycka till på den nya skolan!

Ses i morgon

kram

2009-08-21 @ 20:28:51
Postat av: Anna-karin

Tack för de snälla orden. Hoppas du trivs i skolan nu. Du klarar mycket mer än du tror det har jag alltid sagt du måste bara börja tro mer på att du kan...

Kram

2009-09-04 @ 09:12:00
Postat av: mio

Känner igen den där ångesten! Min dotter känner exakt likadant och jag får sms av henne varje dag när hon är i skolan!

2009-09-12 @ 12:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0