LiNNS ORD

God kväll!

Orkar inte skriva så mycket just nu, är helt slut efter dagen.
Spänningen släpper och kroppen värker.
Men allt gick bra, nästan FÖR bra.
JAG tog kontakt med människor, Lilla linn som aldrig vågade säga ngt
tog KONTAKT, FRÅGADE, SKRATTADE, PRATADE allt..
för första gången på fyra år kände jag mig riktigt levande.
det var inget som jag hade tänkt mig, (ursäkta språket nu) det var FAN BÄTTRE!

jag har pratat med nästan alla i min klass, och dom är jättesnälla,
verkligen bra första intryck. i morgon blir det skola igen och hämta ut alla mina
böcker. jag var lite på stan idag efter skolan och pappa hade gett mig pengar till
en skolväska, hittade en JÄTTEFIN (ska ta kort på den snart!) väska,
sen fick jag köpa mattebok(skrivhäfte), och andra saker. man får stå för allt själv..

Ne, nu ska jag nog gå upp på mitt rum och kolla på en film, sen sova..
blev inte mycket sovande inatt nämligen, så nervös var jag!
Men för alla som bryr sig om mig och undrar hur det har gått,har jag bara en sak och säga.... :
jag lever igen!
                                 Godnatt:)

Kommentarer
Postat av: mamma

härligt..puss

2009-08-19 @ 19:51:12
Postat av: Anonym

Där ser du. Skönt att allt gick bra. sov gott i natt nu

kram

2009-08-19 @ 20:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0