LiNNS ORD

God kväll, som man säger..

Idag har jag, mamma och pappa varit ute i blåbärsskogen och plockat , ja ... blåbär :)
Sen har jag slagit in presenter (till Ängla).
Sen har jag sopat trappen, stekt kantareller, rensat blåbär.
Städat, rensat ur mina lådor. Tatt ut bilder åt mamma. mm,
så idag har jag inte legat och slöat iaf!

imorgon börjar SKOLAN!
och herregud vad nervös jag är..
får gå upp vid 05:00 tror jag..
bussen går 06:27.
SHIET, kan man bli nervösare?
kommer jag få vänner? gillar jag lärarna?
är alla snälla? är det som jag tänkt mig?
kommer jag klara att äta i matsalen?
kommer mitt humör hålla?
kommer jag HITTA?
Ja, tusen frågor är i huvudet just nu.
men det jag längtar mest efter (tro det eller ej) är att få PLUGGA igen.
F*N vad jag saknar att läsa och få jobba. speciellt nu när jag får läsa
det jag verkligen tycker är intresant.

Ne, nu får det vara slut för idag och det är läggtime.
skriver hur det gick i skolan i morgon :) håll båda tummarna för mig! godnatt på er!<3

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Håller alla tummar jag har! Det kommer att gå bra. Tänk på att alla är lika nervösa som du förmodligen

Kram

2009-08-18 @ 21:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0