LiNNS ORD

Godmorgon!
 
I MORGON BÖRJAR SKOLAN!
det va min första tanke idag, herregud, jag SKA börja skolan :)))
bussen går ngn gång vid 06:00, ska kolla upp det mer idag,
sen på mitt gymnasiums hemsida får jag reda på mitt schema
klockan 16:00 idag. spännande!...

och på lördag blir det till att åka till liseberg och träffas allihopa,
bror med fam, och syster med fam!
sen ska zara med fam bo hos oss i en vecka? tror jag.. MYSIGT VÄRRE!
Bilderna är privata och får inte kopieras utan tillstånd från
barnens föräldrar Zara och Emil!

Kommentarer
Postat av: mamma

det ska bli spännande i morgon tycker jag..vad söta ungarna är.puss

2009-08-18 @ 10:20:22
Postat av: Anna-karin

Lycka till i morgon

2009-08-18 @ 11:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0