LiNNS ORD

Nej nu tänkte jag inte skriva utan ladda upp lite bilder ifrån skåne. :) ALLA bilder är PRIVATA och jag antar att ni
förstår det och accepterar det. TACK!



finns det något bättre än att vara i mormors famn?


liten och söt Vilda, med en lite förstor napp :)

åh, min lilla Ängla :)

datanörd? nee, inte alls ;) (undra vem hon fått det ifrån?, kanske mig?)

Vilda myser hos moster Linn :)



ska än en gång påminna om att alla bilder är privata och får inte kopieras utan tillstånd från
barnens föräldrar Zara och Emil!



nu ska jag upp och duscha sen hoppa ner och kolla på någon film.
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

De är verkligen jätte söta ska bli kul att träffa dem i helgen. Vilken dag drar din skola igång? du har säkert sagt det men minnet är bra men kort..

Natt i natti

2009-08-16 @ 20:15:39
Postat av: zara

kan du ringa mig å berätta hur du gör vattenstämpel på korten?

2009-08-17 @ 10:12:31
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0