LiNNS ORD

godmorgon!

sitter i soffan i tvrummet och försöker vakna till.
Vi har blivit familjen datanörd här.
alla sitter i varsin soffa med en dator i knät. ;)

Mamma funderar på om vi ska åka ut i skogen och plocka blåbär..
men hon är livrädd för fästingarna eftersom pappa har haft tre..eller fyra(?) iår,
Men vi får se hur det blir.
Inatt har min kusin Sanna sovit här igen, mysigt!
Hon sover fortf och det tycker jag hon ska få göra :)

japp, nu har jag skrivit idag igen!

 min näsa såg FÖR stor ut, så det blev såhär ist.

Kommentarer
Postat av: mamma

hihi,det var det ingen som trodde att jag skulle bli en dator nörd inte minst jag själv.varför tar du bort din näsa ?puss

2009-08-16 @ 10:54:04
Postat av: linn

haha, du är min datanörd! :)

för den är ful.

2009-08-16 @ 15:38:33
URL: http://liilliis.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Den är inte ful, men du ser ut som en clown när du tar bort den

Ha en bra dag..

2009-08-16 @ 17:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0