LiNNS ORD

Efter mycket tjat om att jag ska skriva här ist för i min bilddagbok (skyldiga: mamma och syster) ska jag skriva här lite.

sååå vad har hänt?

Igår sov min kusin Sanna här, det blev mycket skratt och mycket kortspel.
Det är som en tradition att vi ska spela kort varje gång hon är här, vilket jag inte säger nej till! (älskar kort)

Idag har jag mamma och pappa varit på hemohobby i hjo.
Det inhandlades lite saker,  vi gick bla förbi en liten marknad och där köpte jag och mamma likadana mjukis-
byxor. Dom är SÅ sköna! Sen vidare till "lilla" hemohobby och köpte lite presentpapper och sånt. Sen fick pappa lust
att bjuda oss på lite fika (antaglien för att få en paus från vårt shoppande , haha) .. det blev prinsesstårta och kaffe, om det var gott behöver jag väl inte säga?  han är så gullig pappsen ... sen vidare till "stora" hemohobby, där köpte vi ljus till min kusin och sen hittade jag sån där metall(?) tråd som man har till halsband, zara du vet vad jag menar va? en RULLE för TIO kronor st.
Sen gardiner till mitt rum, just nu har jag många"trådar" som hänger, vet inte vad man kallar det, dom är vita.
Seen till hösten ska jag ha lite mer mörkröda sådana.

Nu sitter vi hemma och snart skulle jag tro att Sanna kommer och då blir det såklart... MER KORTSPEL! :D
Nu får ni nöja er med mitt skrivande, ;)
BTW, jag börjar skolan på torsdag! WOHO :D



Kommentarer
Postat av: mamma

klart du ska skriva kul för oss andra att spåna lite.Ja byxorna är verkligen sköna. puss

2009-08-15 @ 15:22:40
Postat av: linn

2009-08-15 @ 15:35:42
URL: http://liilliis.blogg.se/
Postat av: linn

Ja dom är verkligen sköna! puss

2009-08-15 @ 15:36:07
URL: http://liilliis.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Låter som en skön dag!!! Oscar har varit och fiskat kräftor hela förmiddagen. gissa om han tyckte det var spännande

God natt

2009-08-15 @ 20:32:02
Postat av: mamma

hej igen hoppas du skriver mer det är så kul att läsa det du skrivit om puss

2009-08-16 @ 10:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0