LiNNS ORD

I morgon är det exakt en vecka tills jag börjar skolan i skövde.
Gymnasium, ett ord jag bara drömt om att få säga, i fyra år.
Många tycker nog det är pest att få komma tillbaka till skolan och att sommarlovet har
gått för fort(?)... men jag längtar efter att få tillbaka alla rutiner både i sömnväg och under dagarna.

Idag har jag och pappa varit på kina resturangen, och mumms vad gott det var!
Mamma är iväg idag och kommer nog snart hem (i think?)..

vet inte vad jag ska skriva mer så det får räcka för idag, hejdå!


Kommentarer
Postat av: anna-Karin

Rutiner är aldrig fel och jag tyckte faktiskt om skolan i gymnasiet. Kina mat lät gott!

Sov gott i natt i alla fall

kram

2009-08-12 @ 20:47:02
Postat av: tilda

och du kommer gå nära mig i skolan <: hihi! bra det! :)

2009-08-13 @ 18:59:30
URL: http://ttille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0